Evaluarea initiala – intre teorie si practica, pe fondul provocarilor modernizarii


La sfârșitul lunii ianuarie 2011, am pregătit un articol pentru revista Studii și articole de istorie, a  Societății de Științe Istorice din România, in care evidențiez câteva elemente de modernism în abordarea evaluării școlare, popularizez doua broșuri metodice utile în înțelegerea utilității și a modului de aplicare a evaluării inițiale, realizez o analiza SWOT a evaluării inițiale aplicate de MECTS în sistemul educațional românesc și prezint câteva fișe electronice utile în consemnarea rezultatelor evaluării și evidențierea progresului școlar.

Vizualizeaza articolul online

Deschide cuprinsul editiei LXXIX/2012 a revistei Studii și articole de istorie

 

 

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s